неделя, 3 февруари 2013 г.

Hello!

Здравейте!
Отново съм тук за да ви покажа един сладък кучо за предизвикателствата на
Valary в Картичкофурии  КФП 153 " Детски рожден ден", което изтича утре;/ с уговорката,че ако надписът на картичката е в разрез с нейните изисквания, нека не я зачита като участие/
и
KalySto в Hobby Challenges - "Хоби предизвикателство №31 „С парченца хартия/Paper Piecing“

Този сладур всъщност правя за втори път специално за Кали и Валя.
Първият път го изпробвах за детска картичка от тазгодишните ми картички  'Thank you", които за съжаление не успях да снимам.Благодаря на Ваня, която втора година се доверява на мен за тази толкова прекрасна традиция.
Достави ми огромно удоволствие  тази техника, която не бях срещала  като наименование, но пък е сходна с начина по-който  са направени тези последно направени мои цветя ,които са ми много любими и дълго време присъстваха на почти всички мои картички.
Не си бях представяла,че ще направя нещо с този конкретно печат, който е подарък към някой от броевете на списание "DoCrafts Creativity!"Със сигурност ще пробвам отново!




6 коментара:

KalySto каза...

В готина дрешка си го облякла това кученце! Радвам се,че съм те провокирала да опиташ тази техника и благодаря,че показа картичката в Хоби Предизвикателство 31!

Em каза...

Много готина картичка със страхотно настроение!

Гуш
Ем

arcadia каза...

Оооо, голям сладур е! Много забавна картичка, браво на теб. :)

Maria Tchotcheva каза...

Много е свежа и сладка!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Наистина много сладурска картичка, Мариана! Това кученце си го издокарала голям чаровник!

Валя Калпакова каза...

Голям сладуранко за някой малък сладкиш! Благодаря ти ,че участва в моето предизвикателство при Картичкофуриите!