вторник, 1 май 2012 г.

За една сватба...

Една сватбена кутия, чиято история ще стои дълго време в съзнанието ми, сигурна съм.Поръча я близка моя приятелка за  сватбата на свои роднини.Всичко тръгна наопаки от самото начало.Приятелка ти ми бе категорична, че не иска никакви цитирам "лигави, бонбонени цветове" :) самата тя изобщо не си пада по подобен род събития, но уви не може да не присъства.Честно казано на фона на тридесетината сватбени кутии, които съм направила последната календарна година,чаках с притеснение какви цветове, ще си измисли.Някои цветови комбинации изобщо не са моите, а  други още не съм успяла да ги "опитомя".
В крайна сметка сватбените цветове се оказаха лилаво и златно и тя се примири с факта, че няма да е "шарена" кутийката.Обещах й, че ще се постаря да й се хареса лично на нея, че няма да е "сладникаво"сватбена, като същевременно ще е в тон с цветовете на сватбата.
Докото течеше процеса на "решаване" на цветовете, време си вървеше разбира се.Оставаха 3 дни.Дни силно казано за творчество, защото денят при мен протича толкова динамично, изпълнен с  толкова задачи, строго подредени в тежка,стегната програма.За творчество ако останат 2 часа привечер, значи  просто съм се справила блестящо с деня:)
Разпределих в кои вечери какво от кутийката да правя, всичко вървеше добре.
Докато.....в петък сутрин, крайният срок на поръчката ,създалата се ситуация не ме докара в прединфарктно състояние.Двете части на кутията се бяха буквално "разцъфнали".Незная дали Ви се е случвало, пожелавам  никога да не се случва да попаднете на дефектна двойно залепваща лента.Тя залепя и след известно време/ в случая нощта/ просто изсъхва и кутията заема изходно положение - чертеж ......хахахахахаха.Сега ми е весело и смешно, обичам да си припомням такива ситуации , вкарвайки доза самоирония и самошега, но тогава  в рамките на 5 минути, просто .. потънах, изгубих картина и звук.
Разбира се, аз съм мъжко момиче и веднага след това се стегнах, направих нов план за действие.На помощ се притече моя приятелка,човек за къде е никъде сам.И в крайна сметка на обяд кутията бе предадена на притежателят си.Е, малко по-различна, за съжаление, но в крайна сметка успях да не се изложа, да не изложа  приятелката си и всичко да е както трябва.
Снимките направих за секунди.По принцип винаги правя така, не само в тази форсмажорна ситуация:).Но сега изобщо нямаше време за подходящ фон, за повече снимки.
Сега на снимките виждам  колкото неподходящ е фона.Освен това лилавото винаги е ужасно трудно за снимане.Нищо не излиза така както е.
На картичката панделката и едната дизайнерска хартия на цветето  нямат нищо, ама нищо  общо с реалният цвят.Но.. това е положението.
Все пак реших да я кача в блога си и да  я покажа на няколко места.

Creative InspirationsFlowers
 Creative Card Crew  Challenge #9 ribbon






13 коментара:

Migito Petrova каза...

Марианка, справила си се блестящо! ѝ обемните ти цветя винаги ти се получават!

Miss Emerald каза...

Леле, какви перипетии само! Направо съпреживях всичко заедно с теб! Пожелавам ти да не изпадаш повече в такава ситуация! А предвид всичко случило се, ти си успяла да се справиш повече от страхотно! И идеята и за кутийката, и за картичката ми харесват много!
И да споделя - кутийките никога не ги лепя с тези ленти, защото наистина не съм сигурна в тях, използвам си лепилото на UHU, което досега никога не ме е предало и лепи много здраво. Просто фиксирам за минутка-две с кламерчета или дървени щипчици и след това вече няма проблем.

...Just Me... каза...

Поздравления,кутийката е страхотна, нежна, а картичката романтична и много сватбена. Въпреки всички премеждия,резултата е чудесен, а на живо сигурно са още по-красиви!

KraftyKoolKat каза...

Very pretty card and box sweetie. Thank you for joining us at Creative Card Crew this time and good luck.

Hugs
Cathy
xxxxx

BEARKIS каза...

Много хубава картичка!!!
Съжалявам за перипетиите,макар,че забавно бе четенето:)))!!!

Dani каза...

Да, наистина много сладкодумно и увлекателно разказваш....
Съпреживях премеждията през които си минала. А за резултата - то се вижда. Кутийката и картичката за чудесни! Много е трудно да се снима лилаво(както и бяло, също от опит го знам... Но ти си се справила блестящо! Поздравления!

Поли каза...

Ама тези ситуации просто да не ти правят впечатление! Нали знаеш , че картичкофеите винаги имаме по някое вълшебство в ръкава! Чудесно си се справила!

krechi каза...

Марианка...Разкош!!! Лилавото направо е върха!!!
И на мен ми се е случвало да ми се разлепят, но сега използвам монтажна двойнолепяща лента. Много здраво хваща. Само дето трябва да се реже на ръка и не винаги става равно.

VioletCloudlet каза...

Изключително нежни и перфектно изработени! Поздравления!

Kianel каза...

Beautiful set and lovely colors!
Thanks for playing with us at Creative Inspirations paint challenge this week!
Love from France, Kianel.

Ina каза...

Толкова красиви и нежни!!! Заслужавало си е трудностите, прекрасен резултат се е получил, а ще ти останат и спомени! :)

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Марианка,и кутийката и картичката са се получили чудесни в крайна сметка.. Случвало ми се е дори на картичка да"цъфне" двойно -залепващо тиксо,когато не е добро и знам точно как си се почувствала..
При толкова изисквания към кутийката и картичката, си се справила блестящо с лилавото и златното и резултата е много стилна картичка и чудесна кутийка!Благодаря ти,че се включи в Хоби предизвикателство 12 "Сватбено"!

Ani каза...

Чудна е!