петък, 19 юли 2013 г.

Happy birthday/Честит рожден ден

 
 Здравейте!
Отново се появявам с картичка,която имах времето да снимам.Не познавам рожденичката, за която е предназначена, надявам се да й хареса и й пожелавам всичко най-хубаво.
От известно време насам посягам към старите си дизайнерски блокчета, от които са ми останали по 1 листче и достойно за чичо Скрудж/ май така се пишеше/ си ги  пазех в колекцията ...:)
Блокчето е на  BasicGrey.Стенсилите са Memory Box, марка в която съм влюбена от февруари, когато за първи път се докоснах до нея.Именно този разкошен ъгъл използван на тази картичка е първият ми Memory Box шаблон.
В тази картичка за втори път се осмелявам да "мацам" на воля с мастила- хареса ми, определено.


 I would like to enter the card into the following challenges:



 


5 коментара:

Lin каза...

Beautiful card. Love the very hot summer colours, and the lovely delicate diecuts.

Thanks for sharing with us

Lin xx
Crafty Cardmakers

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Много нежна, много интересна и изпипана - изобщо...в моите цветове е и страшно много ми хареса! Поздравления, Мариана! Продължавай все така!

fionalawlor каза...

Beautiful card! I love all of your pretty die-cuts and roses :) Thanks so much for joining us at Crafty Cardmakers for our Birthday challenge.
Fiona x

BEARKIS каза...

Браво,Марианка,емоционална,топла,лятна...благодаря ти за участието,зарадва ме!!!!

Meggymay каза...

Beautiful colours, its a wonderful card. Thank you for joining us at CCM this time.
Yvonne