понеделник, 20 август 2012 г.

КФП 129 "Скрапбук страничка "Аз обичам..." "

Много съм щастлива, че успях  да се включа в предизвикателството.Разбира се  пак в последният ден, но по-важното е , че успях :)
Вече два месеца около мен всичко наопаки, тече последна /слава богу/ част на ремонта , в който сме от няколко години.
Имам си нов картичкофуриийски кът, пространството ми се увеличи в пъти, но времето за картички следователно намаля с толкова.
За момента.
Надявам се.
В един шкаф са натрупани започнати и недовършени проекти за всяко от последните предизвикателства.Уви , ще почакат още.
В събота докато моите мъже изкачваха Вихрен, аз си откраднах малко време.


Половин ден си беше само за мен, майсторите бяха в почивка.Чудех се дали да не си спретна една сиеста , но ... направих скрапбук страничка.Първата.Надявам се не и последната.
Благодаря на Вили за вдъхновението.
Това е моeто "Аз обичам..." ...  моят син, снимката е от 28 юни .


Картичкофурийско предизвикателство 129 "Скрапбук страничка" А обичам..." "  зададено от Vilini 
Хубава седмица Ви пожелавам.
И... надявам се До скоро!

2 коментара:

vilini каза...

Ееее, какво да каже човек - много е готина!!!Колелото, въртележката...всичко е мнооого хубаво и на място!
Благодаря, че се включи в обичащото предизвикателство при КАРТИЧКОФУРИИТЕ!
И да не забравя - честито ново и голяяяямо местенце за картичкоразвихряне.

kami_bonbona каза...

Супер ти се е получила страничката, продължавай в същия дух :) Аз също съм като теб в момента....но не успях със скрапбукинга :-) Поздрави!