петък, 16 декември 2011 г.

За едно предизвикателство

Точно два месеца след последната си публикация се появявам на хоризонта.Два месеца са ужасно много време.
Днес е денят на моето предизвикателство в Картичкофурии - "Хартиени подаръчета" и искам да Ви покажа и тук моята сватбена кутия, изработена специално за него.
Лятото правих няколко подобни кутии за сватби, които не успях да снимам за блога.





В следващата си публикация, надявам се да не е след два месеца :) ще се похваля с картичките-подаръци, които ми получих за Денят на картичкоправещите и рожденният ми ден.
Както се казва по-добре късно, отколкото - никога.

Също така искам и да се извиня на чакащите от мен подарък по инициативата Pay it forward,че няма да успея да спазя регламента по отношение на срока за изпращане.По ред причини не успяха досега да ги направя, а честно казано, не ми се иска да "претупам" нещата бързо, бързо....
Момичета очаквайте подаръците си в края на месец януари , през новата 2012 година:)

Приятен и надявам се снежен уикенд Ви пожелавам!

2 коментара:

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Прекрасни - и кутийката, и картичката са много нежни, стилни и изящно направени! Цветенцето е великолепно, както само ти можеш, Мариана! Поздравления....ще гледам да се впиша в твоето предизвикателство, въпреки натовареното ми ежедневие!
Прегръдки и целувки !

Valchen каза...

Великолепна кутийка и придружаващата я картичка - също! Много са нежни и цветово, и като цялостно излъчване!