понеделник, 3 май 2010 г.

Рожден ден !




Тази картичка, ще допълни една красива картина от Галерията в Ралог, в подобни цветове!
Това е подарък за една млада дама, чийто рожден ден е днес.Червеното и черното са й любими цветове и разбира се цветовете на интериорът в домът й!

Цветето е моят първи опит с ембосинг и огромно предизвикателство за мен!
Ембосингът за мен е нещо, което отдавна харесвам, цяла мистика.Набавих нужните материали, определено е голяма емоция!
Естествено изисква практика, има недостатък изображението, но практиката изисква и време, разбира се!

6 коментара:

Kras каза...

много добре си направила всичко допадна ми и слагам коментар

Ivolina каза...

Много красива и елегантна.

Irena каза...

Картичката ти е прекрасна и смятам че мнгоо добре си се справила с ембосинга :)

Le каза...

много стил и много хубава червено-черна комбинация,
незнам за ембосинга и какво и как, но цветето е страхотно и е прекрасен център!

Addii каза...

страхотно е това цвете-много много ми хареса-според мен си се справила чудесно!много ми хареса картичката,притежателката ще е много доволна :))

unicorn каза...

Картичката е много стилна и ме грабна веднага.Цветето е много хубаво:)))